Ryttaren

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Emma - 30 september 2012 19:23

Hej!  

Hoppas de tidsinställda blev bra  


Jag red ju som sagt för Malin idag, och då körde vi på volten & sidvärts rörelser  

Gick kanon bra, det blev i både skritt & trav  

Hon gick på tygeln i skritten & ställde jätte bra i traven  

Hon älskar att springa & kan bli stark, men nu lyssnar hon riktigt bra  


Imorgon ca 15.30 så ska vi flytta min älskling  

Jag har redan bestämt transport outfit    

  


//Anjelica

Av Emma Emma - 30 september 2012 17:00

Nu är jag hemma tror jag?  

Eller så är jag & kollar i ny stallet, nånting sånt  


Red ju lektion för Malin & info kommer senare  

  På måndag kan jag hämta det här schabraket  

  Och just nu har jag det här schabraket  


//Anjelica

Av Emma Emma - 30 september 2012 14:00

Just nu rider jag på älsklingen  

Vi har våran sista lektion för Malin  

Idag har jag hitills packat saker & mockat + packat hö  

Vår outfit just nu är:  

Snyggt va?    


//Anjelica

Av Emma Emma - 30 september 2012 10:44

Heej!!

Tänkte säga att jag & Emma (tror jag) kan göra headers på beställning mot en länkning  

EX:  

Så kan det se ut  


//Anjelica

Av Emma Emma - 30 september 2012 09:05

Nu har jag gjort iordning 2 tidsinställda som kommer upp under dagen  

Jag kommer även blogga ikväll  


Ska snart äta frukost  

Gissa vad det blir?

Det blir .......

VÅFFLOR!!!  


//Anjelica

Av Emma Emma - 29 september 2012 21:20

Hej!

Nu har jag knepat & knåpat lite på en ny header  

Den är gjord i Gimp & är inte avancerad, men hoppas Emma gillar den  

 


Igår sov Matilda över hos mig  

Hon & jag hade filmkväll och det var kul  

Idag var vi och bowlade & efter var vi på Hööks  

Bilder på sakerna: 

  Vinter kängor från JH collection   (Alla bilder lånade från Hööks)

 

 Strumpor från JH Collection  

  Schabrak från JH Collection  

Tre hinkar ( Fanns ingen bild)

En foderskopa (Fanns ingen bild)

Två hinköverdrag (dinner & breakfast)


Det var allt   JH grejorna är så snyggga  


Idag red jag älsklingen  

Jag red i paddoken i början men sedan kom andra hästar & var ivägen & flyttade på det jag ställde fram.

Så då red jag iväg & red på en volt utanför stallet  

Gick suuper bra  

Hon är så mjuk & lättställd  

Love you Pärla  


Imorgon ska jag packa & på måndag flyttar jag och Pärla till NRF  


//Anjelica


Av Emma Emma - 29 september 2012 14:45

Nu är ju bloggen lite tråkig kanske för att det bara är jag som bloggar men anjelica har ju typ börjat blogga på en annan blogg med en annan kompis men får se helt enkelt hur hon vill göra?!  

Iaf så idag var jag på NRF kommer bilder i ett inlägg senare, det blev inte så mycket bilder jag fick så himla ont i ryggen och åkte hem lite tidigare en vanligt annaras brukar jag vara kvar ingefär eller misnt 2-3timmar  

Ester och sally ligger och sover bara som vanligt efter ha busat stort sett hela dagen   

//Emma 

Av Emma Emma - 29 september 2012 12:04

Svårt att hinna med just nu.

Har liksom, skola, stall + 2 bloggar. 

Jag hinner nästan inte skriva på en av dem  


//Anjelica

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards