Ryttaren

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

LOVE IDIWA.SE

Av Emma Emma - 25 oktober 2012 18:26

Har så mycket skal och tillbehör TJA... mycket saker har dom värt att gå in och se om du hittar nånting   

Jag ska beställa hem lite grejer ikv till telefone damskydd skärmskydd nått skal och en eller två bumpers!

Ikväll så kommer det en ny header! spänande va ? ne ne..

woop woop .

Nu ska jag lägga in den men  den blev lite suddig på huvud bilden men det går ju !

//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Emma - 30 oktober 2012 09:30


Tisdags träning för therese på pajaz     Dressyr står det på schemat! Ska bli så himla kul tagga!!   Ska ge allt vad jag orkar dessutom är det en hel timme! Gud vad svettig jag kommer bli !    Men snart ska jag åka till stallet för att g...

Av Emma Emma - 29 oktober 2012 16:45

Just nu så är jag påväg till stallet och ska rida! Det är dressyr tror jag hoppas jag får pajaz till lektionen så kan man ju smyg träna lite inför imorgon då det är allvar         Ni fattar inte vad nöjd jag vart med bilderna   Nu säger jag...

Av Emma Emma - 29 oktober 2012 10:51

Sitter och smsar med anjelica hur vi ska lägga upp det med dagen och så :) Litet snabb inlägg jag vet att jag igentligen inte ska göra sånna här men jaja .. ;) :p Planeras snö bilder på anjelica och pärla idag sen ska anjelica titta på när jag ri...

Av Emma Emma - 29 oktober 2012 09:33


  Jag bara älskar snö!    //Emma      

Av Emma Emma - 29 oktober 2012 08:06

Hej hej. Sitter och ser på tv och myser i en stor fluffig filt i soffan. Fötlår för att det inte kom upp några inlägg igår kväll asså jag han bara inte och jag var så himla trött efter att ha klivit upp tidigt i stugan och klockan omställd så man...

Ovido - Quiz & Flashcards