Ryttaren

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Emma Emma - 9 oktober 2012 20:06

Hej, jag har inte hunnit blogga som ni kanske ser.

Det har blivit mycket med stallflytt, kompisar & skola.

Nu ska det iaf bli bättre!


Idag har det ju varit kallt, blåsigt & regnigt!

Blää! Men tur för mig som slapp gympan  

Jag drog ut en tand idag, så jag fick INTE (Yes  ) vara med på gympan!

Så jag fick sluta kl 11:30  


Till lunch fick jag (Bara jag  ) Hallon/Blåbärs soppa    

Dem andra fick en äcklig kyckling soppa  

Det var så att min bedövning satt i längre än väntat  

Den skulle sitta i från 8:30 till 10:30 men den satt i från 8:30 till 12:00 -12:30  


Tyvärr så fick jag inte rida heller  

Men då körde jag markträning istället  

Det gick super  

Love you Pärla  


       

Hon trivs super bra i ny stallet  

Hon har vant sig vid allt & E4 bygget är inte lika läskigt längre  


För några dagar sedan var jag & pappa på hööks & köpte reflexer!

Det är ju snart vinter!  Vi ska dit imorgon igen & då ska jag köpa krokar & lite annat.  

 

Reflexerna är i Rosa & hon är faktiskt ur sööööt i Rosa  

 

 

 

 

  (Bilderna är från Hööks!)

Jag ska köpa några av de sakerna men vet inte vilka   

Vill ha lite rosa så att jag kan matcha till reflexerna  


//Anjelica





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards