Ryttaren

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Emma Emma - 8 oktober 2012 20:49

Inte hunnit blogga på ett litet tag nu men det har ju inte varit tid helt enkelt!

Igår var jag med anjelica vi va ute i skogen och hoppade  

Idag så red jag pajaz mitt på dagen först ungefär och jobbade han på en stor volt i ett hörn

Det var då jag hade privat lektion för therese

Gick super i fattningarna men vi ska jobba med traven lite mera sen sitter det   

Sen på kvällen red jag lektion och då red jag flingan det gick suuper fin i traven gick i form trampade under sig tuggade lite på betet.

Imorgon ska trogna ronja tas bort  

Hon har funnits på ridskolan i 12 år men imorgon är det hennes sista stund ser om jag hinner gå en promenad 

henne och låta henne äta lite gräs men hon kommer få det mycket bättre i trapalanda (Hästhimeln)

Puss puss på er!

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards