Ryttaren

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Emma Emma - 13 oktober 2012 18:30

Hej! Nu har jag ridit & det har gått bra (tror jag  )

Eftersom det här är tidsinställt så kan jag inte säga exakt hur det gick men det kommer upp ikväll  


Nu kollar jag & mamma på "Ted" på bio  


Ni får info om den & ridningen efter  


//Anjelica

Av Emma Emma - 13 oktober 2012 15:00

Tror jag är ute & rider nu eller så ska jag  

 


Dressyr idag, & imorgon  


På Måndag blir det uteritt med Jessica  

Ska kanske kolla när Emma rider om jag hinner   


Ikväll blir det Bio med Mamma  

Vi ska se "Ted"  

Får se om den är bra eller inte  


Bye!

//Anjelica

Av Emma Emma - 13 oktober 2012 12:32

Sitter och äter lite mat och planera och funderar på lite inlägg till ikv och under dagen  

Har inget att göra kanske städa rummet?  

Det är fullt med papper på mitt skriv bord och golvet behöver damsugas och moppas haha.. (moppas)

Före och efter bilder kommer komma på hur det blev   

Hör sen!

//Emma

Av Emma Emma - 13 oktober 2012 12:11

Snart ska jag iväg till stallet & mysa med Pärla & Rida   

I Torsdags tog vi en spruta i skolan  

Igår hade jag bieffekter av den, så jag hade ingen blogg lust då!


Men i torsdags red jag ut på Pärla  

Första gången EVER!!!

Då red jag & Pärla ut med stor grabbarna!  

Quiet Star "Kotten" & Parant.  

Båda är storhästar. Pärla gick i Parant's rumpa hela tiden!  

Då kunde vi möta bilar & trava  


Då hade vi på oss:

   


Igår red jag en lugn skritt tur med Jessica & Bernard  

Då kunde jag rida bredvid Bernard   

Det var super duper mysigt  


Idag är det dressyr på schemat  


Då ska vi se ut så här (tror jag  )

 


Ciao //Anjelica

Av Emma Emma - 13 oktober 2012 10:00

Hejsan!

Har nyss suttit och tittat på tv och ätit fika 

Ska försöka fixa lite tidsinställda inläg till ikv och under dagen med lite bilder kanske ?  

 

Kanske inte har varit världens bäästa uppdatering på ett tag men men...

Tänkte gå ut och ta lite fina höstbilder på sally och ester!  

Fast sally är ju en sån där typ som tycker allt jag håller i och gör är gott och roligt!  

Så det blir nog lite ester bilder men nu ska jag gå ut hej svejs !

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards