Ryttaren

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Emma Emma - 3 oktober 2012 17:28

Fick en gammal klockan av farmor i tisdags 

hon sa att den typ var 40-50 år gammal   

Några snabba bilder på den fula lillan klockan

Jag lagde bara den på mitt svarta skrivbord det blev faktiskt liten häftig efekt på det hela tycker jag

iaf!

 

Klockan ska jag testa på och setta fast och man har några höstiga kläder på sig och löven faller ner i skogen det skulle faktiskt bli ganska så snyggt   

//Emma

Av Emma Emma - 3 oktober 2012 17:11

Hej hej!

nyss kommit efter ha ridit en dressyr lektion för therese!

Det gick super , fatningarna i gallopen var mycket bättre vilket flyt det vart helt plötsligt   

Han inte ta någon bild på honom men det är sak samma   

Har några halv nya bilder på han sen i mån kan ladda upp en senare i ett mobil inlägg!

Hejdå!

//Emma

Emma · Pajaz
Av Emma Emma - 3 oktober 2012 11:00

Sitter på skolan och har typ världens huvud värk och lite ont ryggen.. :p
Ibland blir man ju less.
Händer inte så mycket här på skolan utan det vanliga typ :@
Ibland kan man bli lite irriterad om det inte blir som man tänkt.
Tävlingen är inställd?!?!?!?
Åhh.. Jag som hade tränat in programmet och så :@
Aja baja.. Säger jag haha;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards