Ryttaren

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Emma Emma - 15 oktober 2012 06:46

Hej på er!

Just nu så håller jag på fixar håret och bloggar lite granna ska försöka iaf!

Det blir ganska svårt under dagarna då vi går i skolan och inte kanske bloggar och ni får lite uppdatering!

Jag har inte pengar på min telefon så jag kan dock inte blogga då om jag inte lånar en dator på skolan eller nått sånt.

Läste en blogg gör ett tag men har ingen länk på den dock (haha..)

Hon skrev såhär "jag hatar alla sorts ponny bloggar som finns åhh får damp på dom@?!"

Hon får väll hata dom men bara det inte går ut till andra som på fake kommentarer eller spam och duma kommentarer!  

Vilket bra inläggg jag skrev då (NOT)

Ikv blire att rida flingan tror jag.

Bloggar mer när jag kommer hem !

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards