Ryttaren

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emma Emma - 1 oktober 2012 07:28

Längtar till ikv för det är ingen vanlig kväll ikv haha..  

Anjelica ska ju flytta pärla till NRF och jag ska komma upp och hjälpa henne när hon kommer   

Jag ska till stallet och ta hand om lilla pajaz

Mockar och gör lite små pyssel   

Sen sticker jag upp till anjelica och ser hur det går   

 


//Emma

Emma · Info · Pajaz
Av Emma Emma - 1 oktober 2012 07:18

Hej. Just nu är jag skit taggad;)
Jag flyttar ju Pärla ikväll till stallet :D
Har redan fått glada välkomnanden
av två privat ryttare & Emma som snart också är privat ryttare :D
De här bilderna är från igår ?

Av Emma Emma - 1 oktober 2012 07:17

Hej. Just nu är jag skit taggad;)
Jag flyttar ju Pärla ikväll till stallet :D
Har redan fått glada välkomnanden
av två privat ryttare & Emma som snart också är privat ryttare :D
De här bilderna är från igår ?

Av Emma Emma - 1 oktober 2012 07:16

Hej. Just nu är jag skit taggad;)
Jag flyttar ju Pärla ikväll till stallet :D
Har redan fått glada välkomnanden
av två privat ryttare & Emma som snart också är privat ryttare :D
De här bilderna är från igår ?

Av Emma Emma - 1 oktober 2012 07:16

Hej. Just nu är jag skit taggad;)
Jag flyttar ju Pärla ikväll till stallet :D
Har redan fått glada välkomnanden
av två privat ryttare & Emma som snart också är privat ryttare :D
De här bilderna är från igår ?

Av Emma Emma - 1 oktober 2012 06:38

Förlåt om jag inte varit och bloggat på ett tag men jag har inte varit hemma typ och då

har jag inte kunnat bloggat när jag kom hem för min dator dampade..

Men som anjelica har skrivit i ett inlägg så kommer vi ta i mot header beställningar mot

en länkning , det kan man säga är liksom som betalningen   

På sön ska jag tävla det ska bli jätte kul får se hur det går ..  

Mera tidsinställda inlägg kan dycka upp idag eller inte   

Ska hjälpa anjelica och pärla ikväll när dom har kommit fram till nrf !   

Det kommer bli as bra att pärla står där för att då kommer anjelica och jag kunna vara med varann mycket mera!  

Kram!

//Emma

Emma · Info
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards