Ryttaren

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 21:53

Hej, min dag har varit toppen   

Skola & finaste älsklingen Pärla  

Vart lite stressigt men jag hann ändå  

Blev lite improvisation i skritt & trav  

Red också utanför paddoken i skritt för att vänja henne & det gick bra, hon blev bara rädd en gång  


Imorgon blir det uteritt med Nelly från teamtx.blogg.se   


Imorgon kan jag hämta mina böcker  

& till helgen blir det till Hööks!

Jag vet att jag skriver det ofta men nu behöver jag senskydd & jag kommer antagligen köpa fler saker  


         


//Anjelica

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 15:25

Tips på bra häst affärer:

  1. hooks.se
  2. börjes.se
  3. Horsemeup.se

Dom jag kommer på just nu!

//Emma

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 15:14

http://syrrornaenstrom.blogg.se/

 

Grattis!! <33 <33

//Emma

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 14:27

 

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 13:05

 

Bilderna är lånade från  : Chevalridesport.se

Vad ska vi fixa för nått läsar frågor eller frågestund med VB? 

Kommer på ass mycket saker men jag orkar inte riktigt sitta just nu tror jag har fått feber...  

//Emma

Av Emma Emma - 23 oktober 2012 12:14

Ska försöka blogga fast jag är hemma och rätt så sjuk   

Tänkte bomba med massa .. eller tja försöka iaf skriva några tidsinställda inlägg satt bloggen inte ligger på 0

Kom precis på ett ass bra inlägg hehe ska bara skriva klart dethär först .

Igår så red jag flingan på lektion det gick väll bra som vanligt nästa gång är det hästbyte vår riídlärare hade skrivet nästa veckas hästbyte så nu vet jag vem jag ska ha men det får ni inte veta men anjelica kan nog nästan veta !  

Känner mig så himla tung i ögona och det kliar i näsan man kan säga att jag är sjuk   

Nu ska jag fixa inlägg hejdå!

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards