Ryttaren

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Emma Emma - 17 oktober 2012 18:25

 

Blir att beställa hem ikv då! (Tror jag..)

 

En eller fler snygga bumpers eller bumper  till iphone4/4s nån till 3/3gs

 

ISABEL   

Så bra blogg tänk om man blev länkad på hennes blogg

men hon kommer till sthlm den 21 nov 

Ser om man hinner ner och träffa henne skulle vara lite grymt eller MYCKET!!

//Emma

Av Emma Emma - 17 oktober 2012 17:12

Vad ska man förbättra med bloggen ? 


  • Lägga upp mera bilder
  • Mera text 
  • lite mera om oss vardag
  • Stallet
  • Skolan

Kommer på mycket så några av dom 5 kanske viktigaste   ?

Ska försöka göra nått av dom nu!

//Emma

Av Emma Emma - 17 oktober 2012 06:34

Hej igen på er!   

Har inte hänt så mycket när jag inte bloggat utan jag har bara allmänt hållt på mer läxor och prov sånt med skolan som är ganska så viktigt.

Men det är sista provet idag för veckan   

I mån så red jag flingan och det gick väll bra vi gjorde en övning att man skulle skritta mellan två bommar sen var det två gallopbommar som var utlagda på spåret   

Sen på tisdagen så har det väll inte varit nått märk värdigt eller nått som har hänt heller   

Och idag är det provet då yeah ... (Not)    

Det är väldigt många som gillar bloggen nu tycker jag.

Kan tyvärr inte ta bilder från skolan då jag inte har nångon telefon eller jo en samsung från 2005!

Min Iphone 4 är inne på lagning hoppas den blir klar snart!  

Ska köpa hem massa nya skal rejäla och fina som man kan ha vid jul nyår kalas och såna tilfälen  

Ni måste gå in på denna länk för där finns allt billigt och bra inte bara mobil skal utan kläder häst och katt och hund saker helt enkelt djur saker också och mycket mera!

http://fyndiq.se/

Ha det så bra hejdå!

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards