Ryttaren

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Emma Emma - 2 oktober 2012 07:59

 

Tack så mycket!  

//Anjelica & Emma

Av Emma Emma - 2 oktober 2012 07:37

Just nu så sitter jag bara vid datorn..

Igår vare rykttävling och jag kom delad 1   
Har haft en sån tävling förut och kom 1 då också men då var det bara jag som kom 1  

Så nu har jag vunnit 2 tävlingar kan man säga   

Sen hare börjat blivit så himöa mörkt ute men det förstår man ju !

Om jag fick önska så skulle vintern bli så att det blev fluff snö ute i is och sånt skit ..

För pajaz ramlade bak med mig i vinras och han sträkte sig lite lätt i bak benet

Men det masserade jag bort men det var ju bara tillfälligt!  

Igår tog jag några nya bilder på han för att förnya några eftersom det var as länge sedan jag tog kort på han   

Idag så börjar jag 8.30 och slutar 10.30   

Sen ska mamma och jag åka in på eqeen (Stavning?..)

Se om vi hittar något bilder på det isåna fall senare   

//Emma




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards