Ryttaren

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Emma Emma - 19 oktober 2012 20:25

Japp jag har haft total bloggtorka den senaste veckan!

Jag är tacksam att vissa läsare är kvar, men det är Emma's förtjänst!  


Ni får gärna kommentera mina inlägg med tips på vad jag ska göra!   

Idag hade Pärla & jag fredags mys  

Hon fick vila & jag pysslade med henne istället för ridning  

 

Igår red jag för Inger, det gick super!  

Vi körde mycket svängar i skritt & trav & övergångar  

Love my Pärla  

 

Dagen innan red jag ut med Malin & Putte   

Då red vi ca 5 km totalt, ända bort till Tallstugan  

 

Idag hade jag franska i skolan & det är en av bästa ämnena  

 

Gissa vad det här betyder:

 

Bonjour, Je m'appelle Anjelica.

J'habite a ********. J'ai onze ans.

 

& det här:

un

deux

trois

quatre

cinq

six

sept

huit

neuf

dix

onze

douze

treize

quatorze

quinze

seize

dix-sept

dix-huit

dix-neuf

vingt

 

Använd inte Google Translate!!!!

 

 

Au revoir //Anjelica ;)

 

 

Av Emma Emma - 19 oktober 2012 07:42

Godmorgon på er alla undebara läsare!  

Idag äre det en ganska så lugn dag på skolan och det värsta är väll IDH (Idrott)

Jaja.. bara att bita ihop och köra på racet eller vad man säger lite dåligt med ord för mig haha...

Ganska så dålig uppdatering på bloggen men varken jag eller anjelica har nästan inte tid att sitta och blogga typ.

men nu kanske ni säger eller tänker "Men ni kan ju göra tidsinställda inlägg?"

Det kan vi och det ska vi förbättra oss på verkligen.!!

En VB skulle inte vara dumt kanske en serie som kommer upp en gång i månaden?  

Måste fara till skolan nu hejdå!

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards