Ryttaren

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 14:53

 

// Anjelica & Emma

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 14:11

 

 

Ester i bakgrunden   

//Emma

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 14:03

Nu har vi en tävling och en frågestund va med på båda!

Sitter och ser på chuck sen simpsons   

Ska börja fixa lite mera tidinställda inlägg till ikv och imorgon vem vet ?   

Va med på frågestunden tävlingen kommer upp senare ikv!  

//Emma


Av Emma Emma - 4 oktober 2012 11:45

Hej. Tänkte säga att just nu bloggar jag bara här! Hade ett gräl med Matilda så...
ja.;)

Idag åt vi spagetti & köttfärssås. men jag är allergisk mot såsen.
Så jag åt bara spagetti :)


//Anjelica

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 08:17

japp det är jag!
Jag har haft fullt med läxor, stall.
Jag har inte haft tid med bloggning , dator....
Men Pärla trivs skit bra i ny stallet ;)

Igår red jag för Ulrika & det gick jätte bra!!
Jag fick träna på att hon får inte springa iväg med mig & att göra riktiga halter :D
I love my Pärla <3

Hon har också vant sig med E4 bygget :)

Jag kommer blogga vid Lunch tid igen ;)

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 07:41

 

//Anjelica & Emma  

Av Emma Emma - 4 oktober 2012 07:22

 

Utsikten från stugan det är så himla sköönt att vara där också!

Sitter och fikar som vanligt varje morgon typ   

Funderar om vi ska vara på blogg.se NEJ

Ska fixa några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa idag under dagen   

Ska fixa namn grejer som kommer att stå under inläggen'a!

//Emma 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards