Ryttaren

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Emma Emma - 5 oktober 2012 19:21

Just nu är jag ensam hemma läskigt...  

Såg på Anonymus nyaste video ensam hemma lite läskigt endå med den där masken och rösten   

kanske inte ni tycker men jag tycker haha..   

Har inte så mycket att göra eller berätta för er jo det har jag !

JAG BRUKAR INTE SE PÅ X FACTOR   

Det är inte dåligt eller nått men jag har inte bara sett det.

Min mobil skärm har spruckit men jag tror jag ska köpa en ny telefon  kan inte bestämma mig   

//Emma


Av Emma Emma - 5 oktober 2012 11:32

Min skärm på telefon har spruckit?!
Inte hela men typ halva D:
Inte vad jag ville riktigt idag prutt prutt..)-:
Men jag daamp )-;
Orkar inte byta skärm hellre köpa en
Ny bättre en samsung galaxy S|||
kanske? ;-)
Anjelica har en sån också så jag får se om jag byter telefon eller skärm :-)
//Emma

Av Emma Emma - 5 oktober 2012 08:25

Hej hej!
Litet mobil inlägg såhär på morgonen!:-)
Handledar tid ska jag ha gör5min sen men ingen lärare D: ?!
Bloggar mera idag sen
Hej hej!
//Emma

Av Emma Emma - 5 oktober 2012 08:25

Hej hej!
Litet mobil inlägg såhär på morgonen!:-)
Handledar tid ska jag ha gör5min sen men ingen lärare D: ?!
Bloggar mera idag sen
Hej hej!
//Emma

Av Emma Emma - 5 oktober 2012 07:31

Ser om jag hinner knåppa ihop ett litet inlägg innan jag far till skolan!

Igår så var jag med anjelica och pärla i stallet vi hade kul som vanligt   

Anjelica red pärla i paddocken och jag ställde fram koner och halverade banan    

Sen kom det några tjejer och sprang bakom transporterna så pärla inte kunde se och såklart blev ju pärla rädd?!

Bilder och filmer på anjelica & pärla kommer senare idag   

I ons så red jag en privat lektion för therese det gick så himla bra pajaz lysnade för skänklarna i fattningarna 

Min lilla bebis   

//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards